Have Your Say!

Them

BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com

Monday, June 27, 2011

♥406

indaku tau apakan di update banarnya ne. so, update pasal apa yang ku ingat saja ah? hehehehehe

mulut aku atu.hahahha!

eh aku suka ani wah, lawa lawa.haha antam eh

Ayeen and Qilah.

ane terluan candid ne ah, liat tu ku nyanyi ah=pp

so hyper oh!

hoo yeaahh..bah

we actually planned kan jalan dari awal tahun sudah, sekali alhamdulilah terlaksana jua bah perjumpaan kami tapi sayangnya Hajah Ameerah inda berlaku. pasal ia sekulah JIS, almaklum tah tu ah.. kami gather ane pasal dulu kami satu sekulah ugama. memang FUN lah =D so yeah

we went to excapade, sorrry I didn't take any pictures time di excapade and other places yang kami aga. yatah ganya masa begambar time kami di k-box atu pun inda banyak.hahaha! pacah jua lah suara ku, pasal aku yang luan banar2.. sasak durang trus.hahahaha
anyway, I had fun with them. really wants to have a k-box with them again =D



No comments:

Post a Comment