Have Your Say!

Them

BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com

Monday, June 27, 2011

♥404

HAHAHA!
macam apa usul mua ku ah, aku migang guinea pig.LAWA AHHH! BULUNYA LAGI MACAM EHH LAWA WAH! MURAH LAGI TU $80.haiyaaa, nanti nanti.sabar Mun!
=DD


ane si Waydah yang shot ne gambar ah, kan bejalan ke festival =D.. aku upload saja ih randomly..malas ku menyusun! ahahahha antam tia eh.. lawa sudah gambar ku atu, kacau tia jua yang membagi camata ah.heish!=p

pastu kami kemari, hehehe boring jua ah .pasal ganya meliat keindahan orang2 dulu sama moden nya..tpi moden-modennya pun masih macam yang dulu =='


lawa sudah aku ah, ganya blur.hahahaha lame eh!

abis kami apa visiting ane, tarus th eh ke mall. ganya mengaga foodcourt. pasal kami blank kami kn mau kmana, tapi lapar..talorkan? ahahahhaha sekali last di mall foodcourt jua lah ah.hehehehehe bah atu saja kali ih


=pp


No comments:

Post a Comment